2009-04-03
 11:44:56

Denna vecka. . .

Tjofloff

Denna vecka har varit lite kaotisk av sig kan man säga, allt från bråk i och utanför skolan till känslosamma killar.
Hur ska man göra när det är en kille som gillar en som man inte vet om man har känslor för eller inte?
Hur ska man reagera när sitt ex skickar sms
och säger att han mår skit dåligt för hans brud dumpat honom för sitt ex?
Hur ska man hantera alla bråk?

Det är för mycket frågor som snurrar i mitt huvud just nu att jag inte kan koncentrera mig i skolan.

 Efter att Kristina åkt hem från mig igår vid 19:19 så stannade Daniel kvar till 21:32 när bussen gick till pendeln.
När jag kom hem fick jag panikångest attacker och låg o skakade och grät i sängen tack vare att jag inte vet hur jag ska bete mig eller hur jag ska göra med allt.
Men nu så är jag typ helt splittrad i hela kroppen och vet inte om jag ska gråta eller skratta
 eller om jag inte ska göra något alls.

Snart är det lunch så ska försöka jobba lite till på svenskan.
Pusshej<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: