2009-08-06
 16:54:00

Bläääähh

Idag är det segar dag igen -.-'
Skulle egentligen till Huddinge och träffa en kompis men det kom förhinder *suck*
Är avundsjuk på allt folk i Kalmar som ska se Rix Fm, missar Rix Fm, Nrj och The Voice och de SUGER :(

Jah vad ska man säga, jag har tråkigt och orkar inte göra ett piss, orkar knappt äta längre (inge bra).
Ska väl typ skriva packlista på vad jag ska ha med mig til Kalmar också,
de är bli mycket saker trotts att jag bara ska vara där i 5 dagar.


Det är bara 4 dagar kvar idag *yeyy*

Dagens låtar; Sean Kingston - Dry your eyes / All Time Low - Poppin' (dance mix)
"i just wana tell you that i love you..."
Saknar tiderna med er alla<3


Har fått för mig att jag ska färga håret igen -.-' men vet inte hur ännu.
Funderar också på att ta ut min tungpiercing och ta ut töjningnen också, vi får väl se hur det blir med det^^

Pusshejs<3



denize

haha va gullig blogg du har angelica ;D haha <3



PUBLICERAT: 2009-08-07, 13:43:25 | URL: http://ddenize.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: