2009-08-21
 20:34:24

Floff :)



Floffs, idag började jag kl. 9 och hade svenska diagnoser, sen lunch.
Efter luchen hade vi fått uppgifer/läxa tills på måndag, så jag, Anki, Jasso och Fanny drog till Huddinge.
Vi fick en liten "följeslagare" som vi sedan "skakade" av oss.
Satt i parken och gungade och snackade en massa skit om allt från sex till fester osv.
Riktigt trevligt men sen drog Anki så då passade jag Jasso och Fanny på att leka av oss lite i parken.
Efter det gick vi till McDonalds och köpte en varsin glass, MYS. :D
Fick veta idag också att vi börjar 10.30 på måndag istället för 08.45 *happyface on that*


<--Fanny vs. Jasmin-->


Åkte hem efter de och åt, sen drog jag ut och träffade Jonnus :D (http://SuperJonnus.blogg.se/)
Snackade en massa skit och berättade lite om skolan och killarna i skolan.
Eftersom lilla Jonnusen är känd för att gilla 93:or. HAHA
 Men de är väl inge fel på dom för att dom är ETT år yngre? :O


Jonnusen

Sen hem och ta bort nagellack och måla ett tunt lager med stärkare, har faktiskt INTE lösnaglar!
Och äta en massa vindruvor (a) och sno datorn av lillebror.
Ikväll lär jag bli uppe sent eftersom mamma ska jobba inatt -.-'
Hatar mina panikattacker som gör att jag itne kan sova om jag är ensam hemma osv. :(
*BLÄÄ på det*

Pusshejs<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: