2009-08-29
 15:54:30

heey geey



Heeey geeey, idag har jag inte gjort så jätte mycket
utan vaknade typ och satte på mig trash kläder och gick till Jasmina.
Vi gick på våran vanliga promenad och snackade om ALLT MÖJLIGT.
Måste göra det oftare Jasmina!!! :D

Är ofixad och allt så lägger ut en bild från när ja och Jasmina buss-luffade,
innan skolavslutningen förra terminen. Haha så jävla kul det va. :D

Sitter hos Jasmina nu och ska snart dricka blåbärs te som hon insesterade på att jag skulle smaka.
Sen vet jag inte, mamma ligger nog fortfarande och sover så jag vill inte gå hem och föra en massa liv så att hon vaknar, hon behöver sova.
Senare ikväll/eftermiddag blir det GH-kväll med Sofia sötnosen. :D
Det kommer bli AHSUM!!

Måste bara få tillägga att jag blir så jävla irriterad på folk som tror att dom är mer värda
än andra för att dom har så bra självförtroende och tycker att dom är så jävla snygga,
och trycker ner andra för deras egna vinnings skull.
Gaaaah, tål inte sånt folk längre typ.

(Vissa kan känna sig träffade!)

Menmen, skriver nog lite senare. ^^

Du vet hur du kan nå mig :*

Pusshejs<3


anielica

Mjo det kan jag ju hålla med om :)



PUBLICERAT: 2009-08-29, 19:57:58 | URL: http://Blondiebeauty.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: