2009-08-28
 11:33:24

heey hooe

Igår hann jag inte uppdatera bloggen eftersom mamma skulle iväg till jobbet
och hon sa att jag skulle diska innan jag fick sätta mig vid datan -.-' menmen.
Igår hände det väl inte så mycket direkt..
Idag började jag 8.10 med Idrott som vi bara fick fylla i ett papper och hade det mest teoretiskt,
 efter det hade vi Engelska diagnos som typ gick åt helvete rent ut sagt...
Slutade efter diagnosen så vi slutade tidigare än vi egentligen ska.
Egentligen slutar jag 10.35 på Fredagar.
Diggar Fredagar som fan eller?

Eftersom det bara är min klass som slutade vid den tiden
så visste jag inte direkt vad jag skulle göra så jag tog pendeln till pappa,
skulle ändå hämta min kalender här. Så nu sitter jag hos pappa i mitt gamla rum och tittar på min fina sönderklottrade vägg medans pappa och Ellie sitter i köket
och äter fil och müsli och Andreas tittar/tittade på ice age 3.

Sen ska jag nog dra vidare in till stan för att träffa Kristofer en snabbis eller något
sen vette fan vad jag ska göra men nog kommer jag på något.
Är sjukt seg idag :(

Nu kom lillasyster Ellie och gosar med mig så ska nog leka lite med henne
tills Kristofer smsar att jag ska in till stan och träffa honom.

Uppdaterar alite mer senare kanske.
Ni vet hur ni når mig ;*
Pusshejs <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: