2009-08-17
 15:58:11

mihihi



Hejhopp, vet att jag inte har uppdaterat så mycket nu på sistånde
men har varit i Kalmar och inte haft direkt tillgång till data.
Har varit mys med en massa människor och massa tårar inblandat.
Bröt dessutom två naglar så vart inte så jätte glad men de växer nog ut snart igen i hope. ^^

Skriver nog någon annan dag om de, har inte direkt ork till det just nu.
Åkte tillbaka hem till Stockholm i lördags (15/08-09) *buhu*


Nu slappar jag bara hemma i sängen eller framför tv'n.
Orkar typ inget annat, plus att mensvärken gör en handikappad typ -.-' *suck*


Ska nog äta lite snart och färga håret och fixa mig lite.

Sen kommer väl lillebror hem senare idag också..
Så får vara lite social med honom då.
Är faktiskt förvånad över att säga att jag faktiskt saknar att titta på filmer med honom innan vi ska sova.

Men aja, nu ska jag fixa lite och så, mamma blir galen på att jag typ har patent på MIN data,
hon tror ju att det är hennes :P

Pusshejs finns på sms och msn<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: