2009-08-18
 18:03:49

Rofflao



Rofflao,
 nu har jag äntligen färgat håret iallafall, vart bättre än de innan? :)

Idag vaknade jag vid 10 av att lillebror kom in och förde en massa oljud i rummet.
Tur för honom att jag va trött annars skulle han inte kunna stå upp just nu.
Efter att jag ätit frukost gick jag ut och träffade vitamin en stund och hennes typ kille?
Trevligt var det iallafall, åka till skolan imorn med kusinen blir det nog, ska visa lillen vart aulan ligger.
Haha det är lite komiskt att jag och kusin ska gå i samma klass,
olika skolor hon är ett år äldre än mig och jag går om ett år, räkna ut en kluringen? hihi

Sen när jag kom hem var det bara att sätta i hårfärgen och börja plocka och rensa lite på rummet,
samt förbereda lite till skolan.
*suck* jag vill verkligen inte tillbaka till skolan..
Men inte har jag något val, men det ska nog gå bra hoppas jag.

Dagens pepp låt:
Atreyu - Bleeding Mascara
bara älskar refrängen (a)

Btw så kommer nog inte junkyards hemsida funka på ett tag
pga att dom snott namnet från ett annat företag.
De tycker jag är så fel att dom bara tar ett namn som en annan person har patent på
och gör om det till sitt.
Hoppas att dom åker dit på det faktiskt, de tillhör ju inte dom utan ett skivbolag!
Kom på det nu bara helt random. :P

Ska chilla vidare nu^^
Ni vet hur ni når mig :*

Pusshejs<3


michelle

vem har gjort din design :O



PUBLICERAT: 2009-08-18, 21:04:21 | URL: http://michelleochnathalie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: