2009-08-19
 18:54:02

Skola..



Idag var det dags för skola igen, och en förvirrad morgon.
Kommer till skolan och hör på expeditionen att jag inte ska gå om en klass.
Pratar med min gamla mentor Ulla som går och pratar med rektor Per-Erik,
då visar det sig att jag ska gå om ändå.
Fick ha Ania och Rojbin som mentorer nu i år.

Glad för det ändå faktiskt och förvånat nog blev jag pepp på skolan.
Tro det eller ej, men vi är tre stycken i klassen som heter Angelica,
och vi har ett lyx schema. *happyface on that*
Blev en massa papper och genomgångar om saker jag redan vet
 men fick sitta där och se glad ut ändå.
Tack vare Angelica, Fanny och Jasmin så blev det ganska kul och lite små skratt. :)

Sen blev det hämta ut busskortet och dra sig hemåt, mötte Jasmina på bussen.
Blev förvånad och samtidigt väldigt glad. :D

Äta och sen dra på möte.
Nu sitter jag här och har typ skrivit ner ALLT i min kalender.
Ska boka om tandläkartid och kolla bussresa till nästa möte om tre veckor. ^^

Full planerat nu när skolan börjar alltså och missar 50 koner idag. *suck*
Men får ta igen det i september ;D

Nu ska jag ta och boka om tiden och lite annat viktigt.

Pusshejs<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: