2009-08-03
 15:45:23

tjofloff eller något...

Har inte haft tillgång till data på två dagar nu och de har väl hänt lite grejjs ^^

Lördag;
Skulle på pride, men när jag va i Huddinge och väntade på tåget får jag ett samtal av Aleks som säger att de är slut och att alla är i Tanto.

Åkte ändå till Medis för att möta Matte och Ross, sen åkte vi till Tanto och letade efter Aleks för att vi skulle byta tillbaka telefoner. Men inte hittade vi henne. Istället blev ja fälld på brädan så jag skrapade upp båda knäna. (inte kul)
Så då åkte vi till Slussen och möte Loke och åkte vidare till Fruängen för att Lokes pappa fyllde år. Sen blev de in till stan igen och mötte Putte och åt sen taggade jag hem efter att ha lånat ut men extencions, haha. ^^

Söndag;
Skulle hämta min extencions i Huddinge, stötte på Stephanie, Eddy, Alexandra och hennes kompis, sen åkte jag vidare till stan och träffade lite folk. Mötte Aleks och bytte tillbaka telefon eftersom jag inte hittade henne igår. (lördag)

Åkte vidare med brädan till Rådmansgatan för att fika och prata lite skit med Zilla :D det var alltför länge sen.
Sen var det tillbaka till "brottsplatsen" (plattan) för att träffa Calle, och helt plötsligt blev vi ett hel gäng i trappan (haha lol)
Aleks, Andrian, Alex, Affe, Calle, Kristofer, Jag och en till brud^^  sen drog jag hem.
Btw så jagade jag Aleks med min bräda för jag skulle slå henne med den i huvudet och gjorde illa mig då, så har ont i pekfingret :(

Idag;
 
Vaknat, bråkat lite med lillebror innan han åkte till sin pappa och nu är det typ bara chill hemma.
Skulle träffa Emelie men hon har inte ringt ännu så jag lär nog vara hemma idag.

Pusshejs <3


Anton

Sv; Ja, han skulle nog bli glad om du går runt med den på stan iaf :)



PUBLICERAT: 2009-08-04, 03:29:09 | URL: http://dsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: