2009-08-22
 19:28:52

Tjofloff..



Floff :)
Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket, chillat och gått runt i myskläder dvs.
Vaknade och hade skit tråkigt så målade min mobil lucka och den vart typ helt förstörd (a) HAHA.

Sen gick jag till Jasmina och fick tröjan som jag senare ska payya henne för. (adidas)
Sen gick vi den vanliga rundan efter att Jasmina köpt cigg.
Fast vi gick till Willys och köpte choklad och loka. (loka likes passion aprikos, den va faktiskt god)
Sen gick vi vidare mot mig och satte oss på en "gunga" vid dagiset nedanför mig.
Gick hem för att jag skulle äta vid 17.30 och tog bort mitt naglack från mobil luckan
och gav mobilen till Jasmina eftersom hon ska måla om den åt mig. :D

Så får tillbaka den imorn. :)
Nu sitter jag iallafall vid datan igen och längtar efter skolan (say what!?)
Ska ladda ner lite ny musik till mobilen eftersom jag inte lyssnar på alla jag har
på mobilen hela tiden och jag har typ alla på mitt andra minneskort (varför liksom? HAHA)

Dagens låt;
Flo rida feat. Nelly Furtado - Jump

Tar nog ut min tungpiercing idag också, plus att jag typ har en blåsa på tungan *pain*
Plus att jag har ont i mitt högra öra eftersom jag fick för mig att börja töjja de. ^^
Ska downloada lite musik nu, PIZ OUT!

Pusshejs<3



Jasmina

haha sötnosen då, måste promenera oftare lilla angie :D:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: