2009-08-08
 19:15:43

Tjoklet

Idag skulle jag iväg och åka go-kart med pappa men det blev tyvärr inte så :(
Istället fick jag utbrott på mamma för att hon slarvat bort mina högtalare när hon möblerade om igår
( det vart riktigt bra faktiskt )
Hennes svar; - Hade du inte den när du duscha igår?
( brukar ha musik när jag duschar för jag är beroende av musik :$ )
Nej det hade jag faktiskt inte igår... av någon anledning.

Nu är det iallafall bestämt att jag ska åka med morbror och kusiner ner till Kalmar istället för buss.
Tack :) nu sparar jag 290:- *yeyy*

Gårdagens låt btw;
Moby - Disco Lies
Dagens låt;
Kid Cudi vs. Crookers - Day 'N' Night
Pepp på fest eller vad? :O
Gaah, blir väl fest i veckan iaf ;D

Blir så iriterad på folk som inte svarar på mina sms!!!
Jag har faktiskt leveransrapport så jag ser att du får mina sms så försök inte ens!
(du vet vem du är som ja menar det till)

Ska vara lite socialare mot mamma snart tror jag, eller inte...
Men ska inte sita vid datan så länge ^^
Hörs på sms eller msn ? :)

Pusshejs <3


paow

sv: haha ja då är man trög :D



PUBLICERAT: 2009-08-08, 20:45:07 | URL: http://yourenotinvited.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: