2009-08-09
 19:56:41

Tjolahopp

Idag väckte mamma mig tidigare än vanligt,
 vilket va bra eftersom jag måste försöka vända tillbaka dygnet igen.
Vi åkte iväg på loppis i Lissma och när jag skulle hoppa över ett dike,
 lyckades jag självklart att sätta foten mitt i så att leran skvätte upp på hela benet
och mina shorts -.-' *suck*
Som tur va fanns det toaletter så att jag kunde tvätta bort de.
Men mina tygskor mådde inte så bra av de dock.

Efter det åkte vi vidare för att handla och de blev lite skit saker som vanligt när mamma och jag är och handlar.
Sen hem och packa :D
Imorn blir det resa ner till Kalmar och bussen är avbokad.
Åker säkert runt 11.00 skulle jag tro men det beror väl på kusinerna.

Eftersom jag vill ha med mina tygskor ner, så ligger dom i tvättmaskinen just nu ^^
Men åkte iväg för att köpa nya tygskor men blev men annan variant av converses istället :P
Dom va söta tyckte jag så köpte dom, billigt dessutom.
Och köpte även nytt nagellack så sitter här igen med nymålade naglar och svor när jag förstörde tummnageln -.-'

Tack Paow för designen. Får köpa något som tack till dig :)

Vet inte hur mycket jag kommer att kunna uppdatera när jag är i Kalmar men ska göra mitt bästa.
Pusshejs<3






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: