2009-08-25
 17:51:01

Toudilou eller något,



Förlåt att jag inte uppdaterat men har varit HELT slut
och haft så jävla ont i huvudet så jag trott att det skulle sprängas eller något. :(
Igår började jag halv 11 men drog till Jonnus vid 8 för att hon inte vågade åka till skolan själv (hihi)
Fan va snäll jag är som går upp tidigare för att få träffa gamla klassen. *haha*
Spenderade dagen med min pappa som imorse (25/8-09) lades in för operation.
Enligt honom själv så mår han bra nu så det är jag glad över.
Vi åkte fyrhjuling (SKITKUL fast inte när han skulle stegra, men jag överlevde hihi)
Sen så var det väl inte så mycket mer som hände igår. (?)

<-- Jonnus




Pappa och fyrhjulingen, den lilla är så AHSUM att köra, vill också köpa en sån!!!



Imorse vaknade jag av att mamma ringde (som jobbar natt varannan vecka -.-')
Och segade som faaan för att försöka bli av med huvudvärken.
Sen vart det att skynda sig när man skulle till skolan iallafall -.-
Mötte lilla söta Sofia pia (rakamej) nere vid bussen *AHSUM* så vi gjorde sällskap två stationer.
Segar dag där typ alla varit på menshumör, men jag varit på topp.
Slutade halv 11 dock, och drog med Anki, Fanny och Jasso till Huddinge, då Jasso och Fanny åkte vidare till Tumba och jag o Anki drog till henne och tittade lite på tv och fick tröjan jag har på bilden (vita) som jag typ förälskat mig i.
Sen fick jag sms av Cricke att vi skulle komma till apoteket eller br så vi möttes vid br och möte senare Kriffe.
(lite komiskt men Angelica, Angelica, Kristoffer och Christopher)
Efter det blev det glass och steek på en gräsplätt med Cricke sen dra hem.
Mamma vaknade vid typ halv 4 eller något.


Fanny och Anki när vi väntade på bussen till Huddinge.
HAHA Anki e ju så söt med sin trasiga spegelbit xD


Imorn har jag sovmorgon *yeyy*
Börjar 11.20 med Svenska -.-'
Gillar inte läraren, han är bög typ.
Har ABSOLUT inget emot bögar eftersom jag har några kompisar som är det,
 och är själv inte helt straight om man säger så, men det är lite äckligt när läraren spanar in sina elever..
Har bara två lektioner imorn dock *ahsum* :D

Dagens låt:
Ison & Fille - Jag skrattar idag
Tack till Jonnus som fått mig att typ bli beroende av den -.-'


Grattis Od som fyller 18 idag, hoppas du haft en bra dag<3
Btw har ju fått tillbaka min mobil av Jasmina som målat den så fint., rosa ränder ;D


Pusshejs<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: