2009-08-26
 22:26:58

Angelica Nelia Bolin



Yoe, jag är ju SÅ söt i raklugg. *NOT*
Idag började skolan vid 11.20 och fick sluta halv 2.
Regna som faaaan gjorde det också. :(
Drog in till stan med Sofia sötaste<3
Och köpte töjning (en rosa :D 12mm)  hon och Linn gick iväg och köpte popaganda biljetter
 medans jag hittade min "lillebror" på plattan, haha kändes så konstigt att vara på plattan igen..

Såg lite roligt folk.. och typ "skällde" ut Esti.


Sofia sötnosen<3

Träffade lite folk som jag saknat och sen drog jag o Sofia hem, eller
först drog vi o hämtade hennes små syskon, så sööööta!!!
Haha lillflickan hade hoppat i vattenpölar så hon gickrunt utan byxor och i bara en jacka xD

Nu sitter jag vid datan och har SKIT ont i mitt öra *buhu*
Men det ska nog gå över, trycka igenom mer imorn eller något, det ser ju löjligt ut annars.
Blir nog buss med Sofia imorn och skola.
Blir eventuellt färga håret i helgen också.. *suprise suprise*

Pusshejs<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: