2009-08-07
 16:37:24

Yeyy

Just nu sitter jag hemma hos Aleks i Hammarbyhöjden och är ny ducshad^^
Ska nog vidare tillbaka till stan snart tror jag och träffa lite folk.

Trött på dig och ditt svineri mot mig okej !?
 Lämna mig bara istället för att göra saken värre genom att hälla salt på såren.
It was all just a lie </3
FUCK OFF!

Det är bara tre dagar kvar till jag åker till Kalmar och de känns som att de kommer att bli kaos.

Är líte nyfiken på hur mamma har möblerat om mitt rum vilket hon typ gjort hela dagen,
eller så håller hon väl på att städa som vanligt men de märker jag väl när jag kommer hem.
Aja pallar inte skriva mer nu..

Pusshejs<3


Nina

när du kommer till kalmar ska vi träffas någon dag <3<3 älskling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: