2009-08-20
 16:35:37

Yoe Hoe



Skola idag igen, lekte lite "lära känna varandra" lekar.
Börjar lära mig de flestas namn nu faktiskt. *stolt* haha.

Har dock JÄTTE ont i mina fötter nu eftersom jag sprungit runt i högklackat -.-'
Skor jag inte gått in ännu heller för den delen..
Godare mat idag än igår blev det iallafall, och en hel del skratt i cafét efter skolan.

Hoppade på bussen med Jasmina idag igen och följde med henne till Högdalen till försäkringskassan och sen biblioteket, gick som om jag vore en handikappad eller något. Haha
Sen åkte vi hem och jag gick till mig och hon till sig.

Snart ska jag äta och dra ut med Jasmina, sorry verkar som maten tar längre tid än väntat..
Ska måla om mina naglar igen idag också ^^ dom börjar tappa nagellacket nu igen :(
Sen blir det nog bad/dusch och chill.
Upp tidigt imorn och åka med kusin till skolan också. *yeyy*

Plus att min mobil laggar sönder :( måste nog köpa en ny så fort jag får pengar.
Har visserligen två stycken (om inte fler) men dom andra laggar på precis samma sätt. :(
Fuck på de.. :(

Nu ska jag ge datorn till lillebror som går runt och suckar en massa och är sur.
Varför ska just lämna allt för hans skull?
Nae, bara för det ska jag sitta lite till. Mohahaha ;D

Pusshejs<3


Madeleine

Hihi , jo -.- Det blir nog roligare om tjejerna får ihop det typ :) <3



PUBLICERAT: 2009-08-20, 17:43:07 | URL: http://madeleinerolin.blogg.se/
jennifer

ses i morgon babe, höres vid lunchen i hope <3



PUBLICERAT: 2009-08-20, 21:42:34 | URL: http://jenniferforsure.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: