2009-08-05
 17:55:48

Yoe yoe yoe

Idag vaknade jag vid kvart i 1 av att mamma kom in i rummet och satte på fläkten, fy faan va varmt de kan bli i ett rum.

Bara varit hemma idag och rensat igenom typ 4 kartonger med skit som jag sparat på, hur fan har jag lyckats?
Har dock ockås kastat en kartong och har en halvfull som jag ska fylla och kasta.
Aja nog om det, skulle egentligen till min kusin (http://jenniferforsure.blogg.se) men eftersom hon inte hör av sig så satte jag mig vid datan istället, dock med nymålade naglar -.-'  INGEN HITT.

Planer för ikväll; titta på film, dock själv om ingen jävel har lust att joina mig ^^
Dagens lilla låt;
Master Blaster - Everywhere /  Byz - Det ska du ge fan i

Ser fram emot min resa om 5 dagar :)
Blir eventuellt att åka bil med morbror och kusinerna istället för buss men hur et blir får vi se på lördag kväll.


Pusshejs<3


jennifer

jag ska åka när tommy har hoppat in i duschen, puss <3



PUBLICERAT: 2009-08-05, 18:13:03 | URL: http://jenniferforsure.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: