2009-12-19
 21:48:02

19.12.09 = 9 veckor kvar!

19.12.09 = 9 veckor kvar!
Idag är det alltså 9 veckor kvar till min födelsedag, alltså 62 dagar!
STENKOLL där ;)

Igår va det nära på sjukhusbesök.. blev inte det som tur va. (peppa peppa)
Idag drog jag och mamma iväg till Barkarby köpcenter för att inte sitta hemma bara.
Vi köpte lite saker till mamma: en bok och lite annat skit.
Till lillebror: deo (min favorit, AXE choklad), pingisrack (?)
Till mig: Puzzel och en bok.

Så i helgen kommer jag alltså att underhålla mig själv med ett puzzel på 1000 bitar och två bäcker.
Ed Hardy puzzel, ego woman av Carolina Gynning mina favoriter!(Y)

När jag blir frisk eller har ork ska jag fixa min blogg, någon som har exempel?
Plus att jag kanske t om gör en ny, vem vet!? Håll utkik ;)




"Im still running in youre vains" - LOVE IT!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao<3


mariana DG

skön blogg (:



PUBLICERAT: 2009-12-19, 22:11:38 | URL: http://andresbabiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: