2009-12-25
 18:10:46

56 dagar kvar

56 dagar kvar till frihet!

Igår va det som sagt julafton och jag fick lite saker, nöjd? Ja för de mesta!

Idag har dagen varit as seg, min läpp har spruckit två gånger och jag har bestämt mig för att sälja min lilla sötnos!
Min svarta touch telefon, S5230 till min vän Jonna, som antingen kommer ikväll och hämtar den eller imorn bitti!

För telefonen får jag 1.000 kr presentkort och 300:- löst och min gamla älskling (jonnas telefon)
En jag hade förut som blev snodd :/ en w580i

och ska köpa en w595 

Igår gick också alla mina naglar av :/ *buhuuu*

Ne nu ska jag ladda ner lite musik till min mp3 + mobilen och rensa touchen på sms och leta fram papper osv.

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: