2009-12-21
 20:12:38

60 dagar

60 dagar kvar till friheten!

Åkte med mamma på jobbet inatt, vilket resulterade att jag bara sov 3 timmar. Mellan halv 4 och halv 7.
Sen så när vi kom hem så blev det lasagne och sen kunde jag inte somna,
men däckade tillslut vid halv 12 kanske eller något.
Vaknade vid 4 kanske, Förlåt Zack för att jag vaknade så sent! Vi får ses någn annan dag :)

Helt död när jag väl kom upp, min "frukost" blev köttfärsås och spagetti xD haha

Dagens skratt gick till min pappa igår, så underbart sjuk han e ibland!


Känner att jag e helt off just nu..
Ne nu ska jag vara lite social på lite sajter osv xD
Bara för att jag e nolifer och nördar sönder låtar av Parkway Drive



I hope you love me hun..<3

You know how to reach me :*
Ciao<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: