2009-12-05
 22:48:48

Helgen,

Helgen,

Fredags; Sov hos Anielica och drog till skolan och hade bara en lektion, onödig dag as usual -.-
Drog till Huset med Sofia för att se Adam och Willes band spela. Hero Rescue Squad.
Grymt bra va dom, finns video på youtube!
Träffa mycket najs folk.
Sen hem och sova typ.

Idag; Drog med bonus släkten och spelade bowling på heron.
Träffade bonus syster, som förövrigt växt om mig -.-
As mysigt va det!
Satt dock med en 25 år gammal rubiks kub och försökte klara ut den.
Det går fan inte att lära sig den! -.-
En vacker dag ska jag lära mig det e en sak som e säker!


Imorn bär det av till kusinen, stor flicka nu ju!

I miss youre voice in the phone at night <3

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


henke

Jag kan kuben :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: