2009-07-28
 18:52:18

Yoe ^^

Hej igen, nu ska jag göra mitt andra försök till att hålla min blogg bid liv.
Vi får väl se hur det går.

Livet har gått vidare och jag är på benen igen tror jag iaf.
Idag har jag bara varit hemma och vaknade av att lillebror kom in vid 11.30 och försökte få upp mig genom att säga att det var mitt favvoteknade program på tv. Men inte kunda han lura mig, mitt program börjar vid 11.45 :D
Det var repris så det va inte kul att titta på så jag började att städa ist -.-' och sen vart det att fixa sig samtidigt som man pratade med Bobbo i telefon :) länge sen sist<3
Efter det kom mamma hem och då vart det data och här har jag suttit sen dess ^^

Jag irriterar mig på folk som inte fattar när man dizzar dom utan förtsätter att försöka, ett nej är ett NEJ.

Saknar en massa människor och ska nog ringa mormor igen snart angående min Kalmar resa som jag hoppas blir snart.
Så jag kan få träffa alla i byn, Philip och Natta och en massa annat folk. <3

PIZ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: