2009-11-03
 09:15:22

G´morgon,

Godmorgon finisar,
Sitter hos Thes nu som sitter och fixar sig på andra sidan sängen.
Hann inte äta frukost innan jag drog så e skit hungrig!
Datorkunskap första lektionen som börja vid 8.15 men eftersom jag e så himla duktig så har jag redna godkänt i de ämnet så jag behöver inte vara där, avskriven från den kursen jao! (Y)
Nästa lektion börjar 9.25 och är matte lektion.. sen mat idag :( *SUG!*
Dra till Huddinge med flickorna efter skolan.



HISSAR!
BTW, igår fick en fin och verkligen underbar person ett blombud av en kille hon är på g med, där det va ett kort där det stod förlåt ***.
Liksom hur många skickar blombud i dagens läge och säger förlåt eller annat?
typ INGEN, SKÄRPNING KILLAR! Skicka en liten blomma till tjejen du gillar eller liknande!
Det uppskattas tro mig!


Aja ska dra till skolan typ nu, PUSS!
Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: