2009-11-20
 17:10:36

Hihuuuue,

Hihuuue,
Idag va jag och Anielica i skolan HELT i onödan, va inte med på idrotten och engelskan behövde inte jag gå på eftersom de hade prov som jag redan gjort och Anielicas va inställd (hon går annan grupp)
Sen efter de skulle vi ha lunch och mentorstid.
SJÄLVKLART kommer Ania och säger att vi inte behöver ha de.
OVÄRD SKOLDAG?

Då drog vi och köpte macka och gick till bussen för att möta Thes och drog till Anielica.
Då va klockan 12, när vi kom fram, sen dess har vi varit här.


kärlekar er! <3

Varit här sen dess och flummat lite och blir eventuellt till Tumba på ferre.
Sen ska Thes tatuera sig :O *wihuu*
Sova hos mig sen troligtvis! :D

Ni vet hur ni når mig :*
Caio <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: