2009-11-19
 11:24:43

skola,

Skolan nu,

Sitter i skolan nu på lektion, snart ska vissa i klassen ta vaccinet och jag är inte en av dom.
E så sjukt sprut rädd, att ta sprutor e det värsta jag vet.

Choklad och Pk nu snart! : D
Snart lunch dock, hoppas de e något gott,
annars får jag äta min andra halva på min kycklingmacka (AA)
Den e ju sååå GOD! dock en MASSA majs och paprika på -.- de tycker vi inte om!

DISSAR majs på kycklingmackan i skolan!

HAHA, asso jag diggar min pappas polare på fejjan asso,
pappas status/vad han gör; "äter glass och porr surfar"
Sen vågar dom inte kommentera mera för att jag också kommenterat! xD
Vad är det för fel att kolla på porr och att en brud tycker de e najs att titta på?
Visst finns de väl en gräns över vad som kan va acceptabelt att kolla på xD men ändå.
Vad tycker ni?
Är det fel att en tjej kan tycka att de e najs att kolla på porr?

haha!


Ajja, åter till arbetet!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


simone

Hahaha, påkomna? :P Inta så många tjejer som vågar erkänna att de kolar på porr tror jag ;D



PUBLICERAT: 2009-11-19, 12:01:54 | URL: http://fattybom.blogg.se/
Anonym

HEJ SNYGGO!


simone

sv: Jaa, det är ju det, ledande branschen ju, så man kan ju ana hur många som egentligen ser man inte säger något :)



PUBLICERAT: 2009-11-19, 14:55:24 | URL: http://fattybom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: