2009-11-10
 20:32:30

slutkörd,

Slutkörd,
Haft praktik idag, H&M inne på drottninggatan,
sprungit runt i butiken som en gnu och fixat och hängt upp kläder.
Lunch med Madde vid 12.15 och sen träffa Johnnyboy vid min kvarts rast till 4.
Sen kämpa sig igenom en timme till på benen,
klara knappt av att röra på benen för att jag sprungit så mycket.

Träffa Madde och Anielica efter praktiken inne i stan, såg lite roligt folk.
TWaltin och Krillebooi tror jag xD HAHA
Sen när jag o Anielica kom till Huddinge träffade vi Adam, Krille, Åsbrink, Westman och två till.
HAHA flummish x 2A (2 Angelica ^^ )

Sen bussen hem och byta om och nu data, dör typ.
Värker som in i jävla helvete i mina ben :( SYND OM MIG!

Min sms inkorg e full -.- SUCK

Ajja, jobba imorn också, vill ni ses smsa och träffa mig en snabbis vid plattan vid 5! ;D

Saknar en viss person.. - personen vet när den läser!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: