2009-11-15
 14:38:33

Yeah,

Yeah,,
Fan jag saknar Tommy, Krille och Lina :O :(
Kom hem era dumma saker! NI KAN INTE ÅKA TILL MAURITIUS BARA SÅDÄR!?
Menmen.. FAN :'(

Vakna vid kanske halv 11 idag eller något, bara chilla GALET med lillebror och flumma till musik. ^^
Haha, har kommit på att när jag o lillebror anstränger oss när vi ska sjunga
så sjunger vi ganska likt och väldigt fint :O
Även fast jag hatar min sångröst xD ni ska få höra någon gång :P

Bara vara hemma och slappa som fan idag, och skola imorn igen!
Saknar faktiskt skolan, eller iaf att kunna vara med flickorna hela tiden och träffa bror!
(Direktör Larsson och Sebbe)
Så imorn Thes då kan du inte försova dig för jag kommer ringa dig tills du vaknar som vanligt! ;) <3

You know what i need!
You are my last piece to be whole again.
You know who you are. <3


NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


Therese

Jag försover mig ALDRIG Getiiiiiz :o Men det är bra att du ringer och väcker mig då och då ändå ibland :))))) <3333



PUBLICERAT: 2009-11-15, 17:25:02 | URL: http://thessideoflife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: