2009-10-26
 20:31:16

blee,


How am i suppose to survive without you?
Without to hear youre voice or read youre messages..




Åkte med mamma på jobbet inatt, somnade i bilen vid typ 2 någon gång.
Vaknade dock vid halv 4 av att mamma skulle släppa av mig hemma så jag skulle få sova.
Sen vaknade jag vid typ halv 12 eller något.

Upp och äta frukost, känner mig nyttig och duktig numera,
Frukosten består av:
  • Två mackor med marmelad, ost och gurka
  • En skål med jordgubbs kräm med mjölk
  • Drick yogurt
  • Ett glas med te




Sen fick jag ett samtal en av gråtandes Sofia,
så väckte mamma och sprang till henne.
Att sitta i soffan med en liten Sofia i famnen är något jag saknat,
Sofia
min lilla bebis.
Att pilla henne i håret, att säga att allt kommer bli bra, att bara sitta och beskåda hennes skönhet.

Sen hem och träffa en sjuk lillebror som sitter och hostar och ser alldeles slut ut i både kropp och själ va inte kul, sjukling<3
Äta mat och sen spela mitt efterlängtade Guitar Hero - World tour :D
*happyface* på de asso.


Mjauw på er sötnosar :*

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: