2009-10-01
 12:57:39

...

Depp-mode here i come,

Varför ska smärta finnas?
Jag trodde jag hade övervunnit mina smärtor från förr och lagt allt bakom mig, men nej.

Kvar finns dom, jobbigare än någonsin..
Jag önskar att allt skulle kunna raderas.
Varför dessa känslor helt plötsligt?
Liten, ful, obetydlig och oälskad...
Varför? Varför? ):

Det känns som att jag aldrig kommer att må bra igen,
bara de inte blir så dåligt att jag faller tillbaka i mitt gamla beroende..
Det är nog de jag fruktar över mest,

Ångesten stiger, och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, har ingen ork till något..
Någon som har lust att ge sig ett försök till att få mig att må bra igen? ):

Jag skulle göra allt för att bli lycklig igen!
LOVE IS PAIN!


Kusinvitamin

du vet vart jag finns & du vet att jag skulle göra allt för att du ska vara glad <3



PUBLICERAT: 2009-10-02, 00:04:37 | URL: http://jenniferforsure.blogg.se/
Freddy

Klart jag kan göra ett försök.. utan problem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: