2009-10-03
 12:58:58

Ferre,

Igår skulle vi dra på fest i stuvsta hos någon Samuel, men när vi kom dit så börjar dom säga att vi inte kommer in, eller jag men inte dom andra.
Då drog vi till Patrik och hade det trevligt där, dock blev man kanske lite FÖR påverkad...
Tommyboi spydde som vanligt och massa mys med trevligt folk!
Sen drog jag, Per, Jennie, Jexie, Krilleboi och Aras till Tommy och Krilleboi och slagga där, dock kunde inte jag, Jexie, Per och Aras sova så det ena ledde till de andra, mer behöver ni inte veta ^^ hihi
Sen däckade vi allihopa, dock vaknade jag typ hundra gånger av att Aras låg och tuggade och snurrade hela jävla tiden :O
Och vaknade en gång och då höll jag tydligen Jexie i handen och Per i den andra *WTF!?*

Vaknade vid kanske kvart över 9 och kände huvudvärken komma *suck*
Men som tur va hade jag sparat en liten återställare men började må illa som fan då.
Drog med Thes, Anielica, Christopher, Cricke och tre andra random killar till donken för bakismat!
Sen köpa mina monster och väcka Krilleboi.

Nu är alla vakna och jag är trött som fan, dricker en monster för att försöka hålla mig lite vaken (A)

Vet inte exakt hur länge jag orkar stanna här men lär bli ett tag till iaf.
Bloggar nog lite senare när jag kommit hem tror jag ^^ vem vet ;D

HAHA PUSS PÅ ER SÖTNOSAR! :* <3

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: