2009-10-18
 05:44:17

gäsp?

Sitter här i Thes säng medans alla sover, klockan är liksom 06.03 och jag har inte sovit något ännu..
Jag kan bara inte sova, är lite små trött men kan inte sova, eller jag orkar inte sova rent ut sagt!

Sitter och snackar med Julian som lyssnar på något jävla cp program som gör att man får orgasm? :S
Vågar man testa?
-haha inte jag iallafall, jag är för feg för sånt.. xD
Vette fan vad den snubben håller på med just nu asso, haha!



Jag måste bara få Dissa en sak som gör mig jätte jätte jätte irriterad..

* Killar med långa naglar.
Dom ska ha korta och välvårdade naglar, i alla fall korta!


btw, kommer nog inte fixa bloggen denna helg,
får se när jag har ork till att fixa den och får den hjälp jag behöver..

Nej, nu ska jag nog försöka sova lite.
Finns på mobilen!

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: