2009-10-15
 13:40:13

HELVETE!

Igår va de mys, träffade Viktor från Motala med Anielica och drog vidare och köpte kakor :D

Sen drog vi till Huddinge och jag drog till Krilleboi och träffade Lina mfl.

Fick en handdata istället för min telefon som stänger av sig hela tiden, så typ inga nummer finns där. Så bli inte sura om ni smsar och jag skickar tillbaka "vem?"

Sen när jag kom hem kom jag fram till att jag och lillebror faktiskt är ganska lika.. :S
Vi är lika dåliga på att sjunga (haha lol) och vi båda är envisa som fan. HAHA!



 

Denna dag började fan inte bra :(

Skulle ner till cafét och lyckades trampa snett som fan och hörde hur de knakade till i foten.

*SHIT* så nu kan jag inte gå på foten ordentligt utan haltar runt i skolan som ett cp -.-'

Plus att hissen inte funkar så de gör ju inte saken bättre.. Gå 5 trapper upp efter varje rast -.- INTE KUL!

Efter skolan får vi väl se om jag och Thes drar in till stan för att träffa baby som är uppe i sthlm nu idag en snabbis och sen kanske mr C vi får väl se! :)


Ska nog fixa min blogg tills i helgen eller något. Håll koll! ;D




Ni vet hur ni når mig :*

Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: