2009-10-29
 14:45:51

Jadu,

 

Lilla gumman, vet att du kommer läsa detta.

Säger bara en sak, jag kan ge dig EN sista chans, jag är inte en sån som lämnar någon i sticket bara sådär, jag vet att vi bråkat och en massa men jag glömmer det för denna gång, men om det blir minsta lilla knas i skolan på måndag eller något så vet jag inte vad jag gör!
Du får dock ta konsekvenserna för ditt beteende och för ditt handlande.
Jag hjälper dig denna gång.. Men då får du fan sluta ta mig i sista hand, ta mig när alla andra lämnar dig eller något liknandae. Jag är ingen jävla docka man kan leka med hur som helst!

Aja, Igår köpte jag min efterlängtade telefon! Fick dock åka till tre olika butiker för att hitta fanskapet!
Blev en svart istället för rosa men w/e!

Film med lillebror och sen sova.


Idag drog jag till Thes där Johanna och Anielica va sen gårdagen.
Snack med flickorna och sen dra till Anielica som jag sitter hos nu.

Ge mig mat!?


Ni vet hur ni når mig:*
Ciao <3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: