2009-10-12
 19:10:28

Kväll,

Efter skolan drog jag och Anielica in till stan och sprang runt där ett tag, träffade mr X och sen gick vi mest runt.

Men innan vi skulle he
m så gick vi förbi stora centralen ("spottkoppen") dom hade som dans uppvisning där med folk från Let's dance.
Gick förbi och fick syn på Tony, ropade på honom och han kommer fram till mig och säger;
"Hej, de va länge sen, men va inte du blond sist jag träffade dig?"

Asso seriöst, hur fan kan han egentligen komma ihåg mig som va hans dans elev för typ 4 eller 5 år sen? :O
Coolt ju ;D *EPIC!* HAHA


Sen drog jag hem, fick veta att Torsten avled inatt :(
R.I.P <3


Den lilla e Torsten sötis<3


Inatt KANSKE jag kan få sova lite iaf..
Har knappt sovit något inatt pga att en VISS PERSON skrämde mig som in i bara helvete, så har varit SKIT RÄDD sen igår..



Vill dricka något.. orkar inte.. saknar en viss person.. vill sova.. inte utan dig!



All i wanna do is to scream out my anger on you, but i can't!




Tänkte bara säga att jag älskar Elin, och hon är bara min! <3


Vill ha pengar till en ny telefon.. och till hårfärg..
NU FAN SKA DE BLI ÄNDRING HÄR ASSO! ;D


Ni vet hur ni når mig :*
Ciao<3


rakamej

jag har också varit hans danselev!


GETJUCK

Haha lol ofta du har? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: