2009-10-19
 09:31:41

morgon,



Godmorgon eller något ^^
Idag känner jag mig så slarvig :O
lyckades glömma mitt busskort hemma med skolkortet i och även min mattebok! Hur lyckas man?
Utan skolkortet kommer man inte in i skolan och får ingen tallrik i matsalen..
Men som tur är har man en väldigt snäll mamma som kommer och lämnar de sen! :)

Sitter nu på lektion, information och layout.
Inte så värst kul kanske, men har redan gjort de uppgifterna som man ska göra!
Efter lektionen ska jag väl ner och hämta mitt busskort och min mattebok, sen matte lektion -.-
Efter de har jag lunch och sen materialkunskap -.-

Ne nu ska jag glida vidare på bilddagboken och lite annat!
Vi hörs!




Ni vet hur ni når mig sötnosar :*

Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: