2009-10-07
 13:19:17

only beacuse you love me,

Gårdagen va underbar,
Anielica och Thes följde med mig hem efter skolan och de blev mycket skratt.
Me love you girls!
Dock kom mamma in och va skit grinig som vanligt efter att tag, vill inte bo kvar..
Men kul hade vi iallafall.




Idag har de väl inte hänt så mycket, en av mina katter hade spytt på köksgolvet när jag kom upp annars va de väl lugnt.

Drog till skolan och åt pannkakor i matsalen med Anielica och Madde, *mums*

Sen svenska lektion -.-' Henrik kommer fram till mig och säger att det bara är onödigt för mig att komma dit så nu slipper man väl svenskan då,
"hej sovmorgon på torsdag, och en lektion på onsdag!" :D

Efter skolan blir de väl eventuellt stan, om mamma nu tillåter -.-


Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: