2010-08-13
 15:34:29

FREDAG DEN 13!

Känns som att något dåligt kommer att hända idag, eftersom det är fredag den 13. Tänk om man gör illa sig eller så, lite leskigt faktiskt. Men man ska ju inte skrämma upp sig för mycket angående de, även om jag inte kan låta bli :S Men men, gick upp relativt tidigt idag i alla fall eftersom jag skulle till jobbet och lämna in min nyckel och bricka. Bokade tid för min tatuering och sen ta bussen hem till älskling igen. Svettigt som fan ute, eftersom de e alldeles fuktigt i luften så blir man helt klibbig. Har precis hjälpt min älskling att koppla in hans ljudsystem igen som han fick hem från en polare typ nyss. Får väl se vad helgen/dagen har att bjuda på :D Ciao<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: