2010-12-14
 22:25:37

14 december

10 dagar kvar

Har märkt att det ändå är en del som läser min blogg, men inte kommenterar :( BUHU
Åkte hem från min älskling idag och har slagit in massa julklappar (8st) , dags att göra de nu ju xD


Brukar verkligen älska julen, men den här julen kom för fort, snön bara dök upp över en natt, kylan kom som ett slag i ansiktet typ. Och jag har ingen julstämning alls i mitt rum eller känner av de typ :( Vilket verkligen SUGER!

Ska ta och börja knyta på en kompisarmband till Sofia också, hon vill så gärna ha ett så varför inte göra ett då? XD
Personligen ÄLSKAR jag kompisarmband, jag har 3 xD men funderar på att göra ett till faktiskt :)
Någon som har några tips på färgkombinationer osv? :D

Imorn är det skola igen, och jag ska ta en hel tablett, får se hur de går.. (Y) Med tanke på hur snurrig och dan jag blivit pågrund av en halv :P

Ska väl kolla om första och andra säsongen av Skins eftersom jag och Alex lyckades se dom i fel ordning av någon jävla anledning, okej det va mitt fel, men vafan gjorde jag för fel? XD hahah FAIL!

Aja ville bara göra ett inlägg eftersom de va ett tag sen ja gjorde ett sist :P


Din man!

haha ja ;) du e ju keff på att spela upp de rätt :( men jag älskar dig ändå <3


Anonym

Färg kombinationer till kompisband:

Lila (typ vindruvslila) och Limegrönt

Brunt och ljusrosa


kusin vitamin

haha vadå spelade upp fel?

bästa säsongerna är från och med slutet på 2:an. när effy är med och alla ihhhhh gillar't, nej ÄLSKAR'T <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: