2010-12-17
 17:39:20

17 December

7 dagar kvar

Imorse åkte jag till globen och sen vidare till skolan, fick julbord i matsalen, med julmust, pepparkakor och chokladpudding med grädde. Hur najs e inte de på en skala? ;D
min snöflinga som ja lyckades fånga :$ haha
Drog med Mickis och Asp till Huddinge och satte oss på cafét och snacka lite och ja gjorde två kompisarmband (ett var till dom) Sen skulle Mickis vidare till stan trots att vi fick veta att de va bombhot mot åhlens inne i stan tydligen. Och jag åkte till Alex, fast bussen va en kvart försenad -.-'

När ja kom hem till min älskling fick ja en liten överraskning :$ hihi Tre stora fina rosor :) Älskar dig Alexander<3
AS FINA! :D <3

I skolan hade min grupp redan gjort klart skyltfönstret så ja fick inte vara med och göra de :( buhu..
Kolla så fint de blev;
hur många granar har cola burkar blandat med kulor? ;D haha min idé också ;D hahha xD


Din man!

Du är värd så mycket mer rosor! Men fick ingen tid och fick springa fram och tbx till coop :$ Jag älskar dig Angelica! :$



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: