2010-12-27
 20:29:21

27 December

Idag är de 10 månader sen du o jag blev ett älskling, i love you!

Åkte från min älskling idag vid strax innan 1. Fick skjuts hem av min pojkes pappa.
Åkte till IKEA med mamma och lillebror direkt och köpte min sängram och hittade en bokhylla till mig för 199 spänn som egentligen skulle kosta 395 typ. (fyndhörnan is the shit!) Fick välja mellan en röd och en blå. (hade nog passat lite bättre med den röda men valde den blå) Funderar på att ha svartbruna möbler med lite blåa detaljer osv inne på rummet men vi får väl se hur de blir med det ^^


Så de har varit totalkaos inne på mitt rum och jag har haft fullt upp tills nu då ja bara slängde in de sista och la mig på sängen och brett ut mig med datorn (Y) (synd bara att ja glömde min kontakt sladd till min laddare hemma hos alex så kommer inte sitta inne på datorn så länge. Får lägga in lite filmer och skit på ipoden eller något)

Ska sitta och leta ut massa goda recept ur massa kockböcker som ja fick nu. Har 46 stycken att kolla igenom så jag kan ju sysselsätta mig med något iallafall ^^


Din man!

Bokhyllan var ändå rätt cool ju ;D och sängen.....SÅG awesome ut, vill sova där nununu!! :$ <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: