2010-02-26
 16:54:47

gaash,

gaash, asso amagaaad
Har precis tittat klart på step up 2 och jag e KÄÄÄÄÄR i filmen asso :O HELT SJUKT



och jag kunde verkligen inte undgå att se hur lik huvudpersonen e mitt ex Nathalie

eller vad jag tycker iallafall, vad tycker du/ni?



Sitter och väntar på att Alex älskling ska komma hem och mysa lite med mig.. hmm, har han hittat sin chef ännu tro? eller kommer han hem senare..? suck haha, satt och skaka i benen av smärta i slutet av filmen, hur fan kan jag få så sjukt ont? vafan e det för fel på mig... -.-

Vill sova eller något.. men orkar inte nu, ska sova med baby inatt igen och sen imorn kommer hans farmor hit :)
får väl se hur mycket liv det blir sen ikväll med tanke på att Daniel och hans polare + flickvän ska sitta och lana inatt. Bäst för dom att de inte blir så mycket liv, vill kunna sova ordentligt (A) haha.

Va ute och gick en liten "promenad" till coop tidigare också, för att röra lite på mig och få något annat att tänka på..

Aja, blir KANSKE en uppdatering till ikväll men vi får väl se, annars blir det imorn eller i slutet av helgen/början av veckan.

CIAO :*


Patrik... typ!

aldrig hört om filmen ens ;P



PUBLICERAT: 2010-03-15, 20:30:06 | URL: http://patriktyp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: