2010-02-07
 19:35:53

helgen,

helgen,

I fredags blev det som sagt chill hemma, kollade på blades of glory och sen däckade jag (A)



Lördags satt jag hemma och typ gjorde inget på dagen, sen kom bästa Alex och Krille och hämtade mig, och vi for iväg hem till dom. Sen blev det äta tacos och sen fiiilm, MASSA MYS!

Slaggade kvar och har legat i sängen hela dagen och tittat på tv typ (A) ingen ork till något och dagen har bara ruuusat förbi :O

Tack bästaste Alex för att jag fick komma hemifrån lite och spendera lite tid med dig, vet att du säkerligen läser detta strax efter jag lagt upp de eller senare, men iaf. haha!
Gulleplutten

nej nu har lillebror och mamma gjort semlor så ska äta semla nu och äta massa choklad-kakor (A) hihi

CIAO<3


Bästa alex :$

Tack själv för en underbar helg Angelica!

spara en semla eller 2 till mig :$ PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: