2010-02-28
 23:13:38

hemma igen,

e hemma igen, efter att ha varit hos min pojkvän sen i torsdags.

Har haft en sjuukt trevlig och underbar helg.
Som sagt så lanade Daniel och hans polare i fredags, men de va inte så svårt för mig och baby att somna ändå haha.
Upp lite innan 8 på lördagmorgon för att möta mamma och få pengar :D sen kunde man som sagt inte somna om heller.. haha seeegt, sen kom älsklings lilla farmor och de lilla "gänget" haha.

Imorse gick vi upp vid 8 för att jag skulle ta bussen vid 10.53 (fråga mig inte varför jag ställde klockan på 8 haha)
sen när jag va mellan farsta strand och älvsjö kommer jag på att jag kollat en FÖRTIDIG buss :( 
så hann hem och sen till kalaset till 13.00 och då får jag reda på att kalaset börjar kl 14.00 SUCK haha 
men fick hjälpa Kubi att sätta upp ballonger på hans fina nya säng. 

 
Sen blev det en massa liv när alla kom och så fick dom fina masker och fiskdamm.  
 <-- söta ungar i masker haha

Sen hem och mysa sönder med Alex tröja och data (A) hihihihi

VILL TILL ALEX NU! :(

CIAO <3


Alex

hur orkade du med alla barn älskling? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: