2010-02-14
 23:26:38

My valentine,

My valentine,

Sov till kl halv 12 kanske, sen blev de sega i sängen, gå upp och hitta en liten lapp från mamma och en ask med geléhjärtan, så söt kan hon vara ibland.
Sen äta frukost och fixa mig, dra till älvsjö och mötte min färstmö där och snackade ett tag, sen tåget till min bejbi.
Bilen med Daniel och deras mamma till affären för att fixa en present till Frida (daniels flicka) sen hem till älsklingen :$

skulle äta vofflor men de blev kaos så slutade med pannkakor (Y) haha sen bara mysmysmys! I LIKE!

Hatar min fittdator!!! köpa en ny på fredag? YES YES! :D

baby, dagen då du och jag blir ett, kommer va den bästa i mitt liv.
du e de jag behöver för att kunna le igen, vara mig själv och allt.
du e helt underbar och perfekt, de jag vill ha.
du <3 mig
 what more can I say?

skola imorn igen.. -.- kul att man har håltimme efter första lektionen eftersom alla andra ska ha matteprov (Y)

CIAO<3


bästa alex

du är bäst baby!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: