2010-02-10
 20:28:46

sjuk,

sjuk, IGEN!

igår va de bowling med skolan, börja 11 och sluta 12. WE LIKE IT!
sen åka till Alex baby och chilla lite där, mysigt! :)

<3

Blev ingen skola idag pga att jag mådde illa igår kväll och imorse.. kul (N)
så har sovit typ hela dagen, vaknade dock av att de skakade så mycket i huset så de lät som att fönstrena skulle gå sönder (stammbyte) de va inte kul dock..
Sen har jag bara vilat heeeela dagen. så skönt.

saknar dig baby <3 mer än du anar..
hur skulle jag veta att efter att få den första kyssen skulle de bli såhär?
att känslorna bara skulle svämma över..
att inte kunna få dig ur mina tankar, drömma om dig.
finns inget annat ord för mina känslor än, kärlek<3

CIAO<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: