2010-07-04
 20:53:31

OMG blah blah blah

Gårdagen spenderades med min prins hos Zilla. Mysigt som fan med öl och grillad mat. Sen blev de massa alkohol och singstar! så awesome, jag vann de flesta gånger ^^ mhmmmm ;D de ni hahah
Nej men ah, däckade runt ett kanske? Och vaknade vid 11. Min lilla pojke blev lite bakis efter all blandning av dricka så mådde inte så jätte bra. Ta bussen till pendeln vid 1-2. Varmt som faaaan!
Pendeln va självklart försenad så fick sitta i värmen och löka lite.
Resan hem gick fortae än jag kom ihåg att den gått dit dagen innan. De e faktiskt lite komiskt, alltid när man ska någonstans, så känns det skit långt, men sen när man ska hem, då går tiden helt plötsligt skit fort :O 
Åkte iväg och handla med mamma när jag kom hem, sen duscha och äta, målat om naglarna och nu sitter jag här.
Jadu, roligar änshär blir de inte idag..
Imorn blir det jobba igen, fast jag börjar lite senare så de ska bli ganska skönt :)
Nej nu ska jag gå och äta en nektarin och hämta ett glas apelsin juice :D (Y)
Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: