2010-07-06
 22:09:24

She´s like a bomb,

Vaknade imorse av att mamma pratade i telefon ochh berättade hur våra grannar stört hela huset till 2 inatt, fest osv. Man får ju inte spela så jäte hög musik på kvällar fram till en viss tid, men vissa kan tydligen inte följa de reglerna.. :(
Mamma körde mig till jobbet idag (tack till mami) så sprang in på gina och köpte min väska (den ja la undan igår) och stötte på två gamla danskompisar. Köpa en t-shirt också och sen börja jobba. Hade kassautbildning idag, så min dag har varit i kassan. Stressigt som fan, men det är de väl alltid när man e ny osv. Som tur va så va alla skit snälla och hjälpte mig. :)
Mötte lilla Jonnusen och Nattis också ^^


Hem och duscha och äta två mini pizzor och dricka apelsin nektar (juice) till det (Y) 
 ser jätte äckligt ut på bilden men va sjukt jävla gott! 

Imorn börjar jag klockan 2 och ska till min älskling efter jobbet, JIIIIPPPIIIIEE :D ÄNTLIGEN  
Men ska måla klart mina naglar nu och spela klart så ja kan sova sen, måste bättra mina sov tider.

Jag älskar dig Alexander!
Ciao :*


PICTURES BY ELIAS

Ha en fortsatt bra kväll! :)



PUBLICERAT: 2010-07-06, 22:11:23 | URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Madde

Det är fint med mig. Vad har du gjort ikväll? Kram



PUBLICERAT: 2010-07-07, 23:01:54 | URL: http://maddisenj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: