2010-07-05
 22:37:03

Snart är det ja som e kung!

Jobbat idag som sagt, började vid 13.00 så de va jävligt skönt att få lite sovmorgon! :)
Fått stå ensam på lagret hela dagen typ, lärt mig telefonen också xD (Y)
Bröt en av mina naglar (självklart! även fast jag klippt ner dom -.-') typ de första jag gjorde. Men men de e sånt som händer xD
Ska jobba från 13.00 imorn också istället för 14.00 visst blir de åka en timme tidigare men jag får ju mera pengar ;D hehehe de klagar man inte över ^^
På min lilla rast träffa ja Aleks och min pojke för att han skulle lämna min ipod sladd.
Åka hem från jobbet och äta, va SKIT HUNGRIG när ja kom hem. Åt 4 mini pizzor med bea på (Y) AWESOME, eller va säger du Alex ? ;D
Hoppa in i en behövd dusch och måla om naglarna och ah nu sitter ja som sagt här, och ska snart äta en nektarin och sova ^^
Måste bara säga att jag tycker de e så sjukt skönt att jobba igen, få in pengar. (som jag verkligen behöver atm)


Saknar min pojke massor också! :(
Ciao :*


Madde

Söta bilder. Hur mår du idag? Kram



PUBLICERAT: 2010-07-06, 15:25:19 | URL: http://maddisenj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: