2010-07-22
 21:50:29

so what?

Jobbade igår, fick stå i proven typ hela dagen, AS segt, och inte nog med de... En mister X kom in på jobbet också. Eftersom hans namn inte ens e värt att skrivas här så blir det mister X. just so you know!
sista tre timmarna stod ja på lagret, och eftersom ja slapp räkna kassa så slapp jag vänta på bussen till Alex som jag annars brukar få göra..
Slagga här tills imorn när jag ska upp till jobbet igen. Och plus på det hela så e det löning :D (Y)
Ska köpa lite skit, och ta ut pengar till mami och A-lex. ^^ där vart man 1300:- fattigare redan där haha.
Men jag måste spara 800:- till nästa torsdag också.... Hur fan ska jag klara detta? xD
De kommer jag fan inte kunna göra. Vet dock inte hur mycket jag får heller... SUGER!
Aja, så blir hem till mami imorn efter jobbet igen. Hoppas bara inte min odåga till lillebror ätit upp alla piroger och druckit upp all juice. Då kommer jag fan ge honom spö eller något :p
Jobba hela helgen också -.-' men men, pengar är pengar och det behöver man alltid, plus att jag ska underhålla min man med lite också ellerhur Alex? ;D
Har fått en jobbig huvudvärk nu också :( måste få i mig lite vätska och sova. Svettas som fan, eftersom det är så fuktigt i luften och varmt på samma gång.
Hoppa in i en dusch med älskling och mysa lite innan det är sovdax. Vilket lär bli snart antar jag, eller efter att min lilla chogis tittar klart på filmen.
Jag älskar dig mest min man! Du e den enda för mig, glöm inte det!

Ciao :*


Alex

Haha älskling då ;) klart du ska underhålla mig. Jag älskar dig mest



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: