2010-07-19
 21:34:59

Starkare nu, but actions speak louder than words

Jobbat som fan idag, trots att mina tankar varit på ett helt annat ställe, där dom inte borde vara. FAAAN säger jag bara.
Sara kom in och "hälsade på mig" imorse ^^ hehe
Sen på min kvarts rast kom Aleks och Bobbo för att träffa mig. Så mysigt, fan va länge sen de va jag träffa min lilla bobbo, kände fan inte igen honom (förlåt mig bobbo xD hehe)
Hem till mamma igen efter en vecka hos min pojkvän. Åkte till min pappa och hämtade en bärbar dator till mig, epa som fan men man tackar och tar emot av de man får. :)







Låtarna hör i hop på ett sätt.. men ändå inte!

Jag kämpar mot känslor som inte borde finnas, tankar som egentligen inte ska snurra i mitt huvud...

Jag älskar fortfarande men mitt förtroende för dig har blivit svagare.. förlåt
Jag vet inte hur jag ska hantera denna situation, jag vet inte hur jag ska hantera mina känslor, hur jag ska hantera mina tårar.
Jag borde inte känna som jag gör, men förlåt jag kan inte rå för det. Svek svek svek är de som ekar i mitt huvud.. :'(
Tårar rinner och jag känner klumpen i bröstet igen, den som egentligen inte borde finnas där, inte pga dig iallafall.
Jag känner mig mer vilsen och ensam än jag gjort tidigare, smärtan vägrar försvinna.. BORT BORT BORT,
Känner mig smutsig, äcklig, utnyttjad, förrådd, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHSSSHHH, jag vet inte hur jag ska bete mig, hur jag ska lyckas hantera de känslor och den smärta som jag tidigare hade så lätt för att få bort..
Detta blev bara för mycket
Jag älskar dig så satans jävla mycket..

   "i was born to tell you, i love you" <3

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: